Trykke
Februar 20, 2017

Ciklum er på listen over verdens bedste outsourcing-virksomheder The Global Outsourcing 100 fra 2017

21. februar 2017 – For andet år i træk er Ciklums navn nævnt på The Global Outsourcing 100 fra 2017 over de bedste tjenesteudbydere. Listen over verdens bedste outsourcing-virksomheder offentliggøres hvert år af IAOP® og har til formål på at hjælpe virksomheder med at vælge outsourcing-partner.

Ciklum var en del af gruppen omtalt som ledende på markedet, der består etablerede globale virksomheder. Den endelige liste er sammensat af de top 75 markedsledere og top 25 rising stars.

“Ciklum yder teknologisk ekspertise ved hjælp af særdeles talentfulde mennesker, der støtter vores kunder i deres digitale transformation. Hver dag arbejder vi med organisationer, der skaber nye teknologiske produkter eller udvikler softwareløsninger, for at kunne imødekomme de udfordrende forretnings- og markedskrav. At blive nævnt som en af de førende outsourcing-virksomheder i verden er en solid anerkendelse af det engagement, den lidenskab og den pålidelighed som Ciklums ansatte udviser i samspil med vores kunder”, siger Sam Kingston, Ciklum COO.

Bedømmelsen er baseret på en omhyggelig udvælgelsesproces ved hjælp af kundereferencer, virksomhedens certificeringer og afsluttede projekter. Ved en uafhængig gennemgang, udført af et panel bestående af IAOP-medlemmer med stor erfaring i at vælge outsourcing-udbydere, blev de bedste virksomheder i industrien valgt ud.

Her finder du listen med de virksomheder, i alfabetisk rækkefølge, der figurerer på The Global Outsourcing 100. Listen over de bedst bedømte virksomheder i hver af de fem kategorier vil blive afsløret i 2017-nummeret af Fortune Magazine i april i år. Dette sker i en individuel reklamesektion produceret af IAOP.

I januar 2017 blev en repræsentant fra Ciklums R & D Team blandt de 5 bedste i en konkurrence indenfor Epileptic Seizure Prediction. Her blev der brugt machine learning og elektrisk hjerneaktivitet hos epileptikere (EEG) til at forudsige spontane epileptiske anfald. Algoritmerne kan derudover anvendes til at skabe nye arbejdsmetoder i behandlingen af epilepsi.

Lidt om The Global Outsourcing 100
The Global Outsourcing 100 og dens undergrupper er vigtige referencer for virksomheder, der søger nye og længevarende professionelle relationer til de bedste virksomheder i branchen. Listerne omfatter virksomheder fra hele verden, der leverer det fulde spektrum af outsourcing-tjenester – ikke bare outsourcing af informationsteknologi og forretningsudvikling, men også flair for service, fast ejendom, kapital- og formueforvaltning, produktion og logistik. De omfatter ikke kun ledere her og nu, men også morgendagens rising stars.