Trykke
August 9, 2017

Ciklum Udvider Topledelse

Grundlæggeren af Ciklum Torben Majgaard, som indtil for nylig har været bestyrelsesmedlem, Ciklums administrerende direktør samt leder af salgsorganisation, har nu meddelt, at han på fuld tid vil fokusere på at lede bestyrelsen som bestyrelsesformand. Hans fulde opmærksomhed vil være på Ciklums strategi og kultur. I dag har Majgaard introduceret Michael Boustridge som Ciklums nye CEO. Tidligere på måneden blev Robert Corace ansat hos Ciklum i rollen som Chief Revenue Officer.

Michael Boustridge, Ciklums nye administrerende direktør, er en internationalt kendt og velrenommeret teknologichef med særlig ekspertise inden for it-tjenester og teleindustrien. Boustridge har arbejdet for en lang række blue chip-virksomheder, herunder IBM, Hitachi Data Systems, EDS, British Telecom, og for nylig blev han bedt om at udføre en udfordrende strategisk turn-around-plan som CEO for Ciber. Michael har siddet i en række offentlige og private bestyrelser. Han er involveret i forskellige velgørende organisationer, som f.eks. ‘Xprize‘, hvor Michael sidder som administrator.

“Jeg er meget stolt af alt det, vi allerede har opnået gennem de sidste 15 år. Vi er vokset til at være en stor virksomhed med en fremragende kultur og fantastiske mennesker. Jeg er meget tilfreds med seniorholdet hos Ciklum, og jeg er helt overbevist om, at Michael som direktør med sans på forretningsudvikling er det rette valg for Ciklum” siger Torben Majgaard.

Torben Majgaard er kendt som grundlægger og leder af Ciklum, investor i en række fonde og startups, herunder ukrainske, og en af stifterne af Brain Basket Foundation. Under Torbens ledelse opnåede Ciklum en kapitalinvestering fra George Soros Ukrainian Redevelopment Fund LP og er blevet anerkendt i både 2016 og 2017 på Global Outsourcing 100 lister over verdens bedste outsourcing-udbydere.

Ciklums bestyrelse vil være tilgængelig for medieforespørgsler fra September 2017.

Om Ciklum
Ciklum ligger globalt i top-fem som softwareudviklings- og teknologipartner. Virksomheden leverer softwareudvikling til Fortune 500 og lignende hurtigt voksende organisationer over hele verden. I Ciklums leverancecentre over hele kloden yder 3.000+ udviklere en bred vifte af tjenester til kunderne, herunder udvidede softwareudviklingsteams, quality assurance, forskning og udvikling, IoT, Big Data, produktudvikling og engineering consulting.

For yderligere information kontakt press@ciklum.com